Skład i rekrutacja.

Klan na Battlefield 2: Modern Combat (X360)

Moderator: ASSIM

Postprzez szuja.pl » 07 gru 2006, 16:19

cyklopPL napisał(a):Z tego co pamietam to tylko goldi gral naprwade rewelacyjnie, reszte z was bilismy jak chcielismy To tylko dzieki niemu wygraliscie.......

lecz tak czy siak wygrali ;p...
z tego co mi wiadomo jakos na CTFie na PS2 tez nie za bardzo wymiataliscie...

Postprzez Oliush » 07 gru 2006, 16:31

hehe... liczy sie efekt koncowy ;], zreszta ja sie nie dziwie.. nie gram juz w B2.. mam lepsze tytuly ;p, jak wy ciulacie tylko w to.. to chyba jasne ze jestescie lepsi ;p ( chociaz tego nie pokazujecie ).

Postprzez cyklopPL » 07 gru 2006, 17:16

Oliush napisał(a):hehe... liczy sie efekt koncowy ;], zreszta ja sie nie dziwie.. nie gram juz w B2.. mam lepsze tytuly ;p, jak wy ciulacie tylko w to.. to chyba jasne ze jestescie lepsi ;p ( chociaz tego nie pokazujecie ).


No nie wiem, czy ciulamy tylko w to, tez mamy lepsze tytoly, nie mysl , ze gramy w jedna tylko gre :razz:

[ Dodano: 07-12-2006, 17:17 ]
szuja.pl napisał(a):
cyklopPL napisał(a):Z tego co pamietam to tylko goldi gral naprwade rewelacyjnie, reszte z was bilismy jak chcielismy To tylko dzieki niemu wygraliscie.......

lecz tak czy siak wygrali ;p...
z tego co mi wiadomo jakos na CTFie na PS2 tez nie za bardzo wymiataliscie...


Ja tam nigdy nie powiedzialem, ze gramy rewelacyjnie, gramy jak gramy- 4 fun :mrgreen:
Ostatnio edytowano 07 gru 2006, 17:17 przez cyklopPL, łącznie edytowano 1 raz

Postprzez ASSIM » 07 gru 2006, 18:21

fajnie że sobie miło gawędzicie, przypomne tylko że ten temat to -skład i rekrutacja-
Ostatnio edytowano 07 gru 2006, 18:22 przez ASSIM, łącznie edytowano 1 raz

Postprzez cyklopPL » 07 gru 2006, 18:36

ASSIM napisał(a):fajnie że sobie miło gawędzicie, przypomne tylko że ten temat to -skład i rekrutacja-

sory

Postprzez goldi69 » 07 gru 2006, 21:26

cyklopPL napisał(a):Z tego co pamietam to tylko goldi gral naprwade rewelacyjnie, reszte z was bilismy jak chcielismy :twisted: To tylko dzieki niemu wygraliscie.......


ooooooo :oops:

z mi sie milo zrobilo ;)

a tak na powanie to faktycznie dobrze mi sie z Wami gralo choc caly nasz TEAM gral dobrze, zreszta grajac przeciw PP czuje dodatkowa mobilizacje

Dzis wkoncu pozwolili mi zagrac w meczu klanowym (wczoraj na 10 prob caly czas kick'i dostawalem, w klanie jest prawie 30 osob i ciezko sie zalapac na gre szczegolnie nowemu)
Co ciekawe xBMCx istnieje od 2 miesiecy ale gra ok 20 meczy dziennie.
Po kilku partyjkach treningowych (wewnatrzklanowych) udalo mi sie przekonac lidera zeby dal mi zagrac, i tak w pierwszym swoim meczu nas 7vs8 z drugiego klanu na Backstab (dwumecz), obie partie wygrane:

1. Goldi69 PL 78pkt
2. ktos od nas 69pkt

ogolnie dostalem gratulacje od wszystkich co grali za dobry start i wkoncu Frendli reqesty mi powysylali ;)

nigdy nie gralem tak nakrecony, a to co mi wychodzilo to juz przesada (musze nagrywarke podpiac wkoncu)

Assim pytal jak w klanie czy dobrzy sa i jak graja:
Kilku jest naprawde niezlych choc wsumie myslalem ze lepszego aima beda mieli, ogolnie to dobre zgranie + taktyka.
Tu Lider gry non stop rozdziela na bierzaco co kto ma robic.
Caly czas wiesz co sie gdzie dzieje: goldi uwazaj 3 typa idzie do Ciebie od dwojki
Czy nawet przed GPS'em, na glos sniper odlicza, GPS, 3, 2, 1 <ping>
Nawet nie pamietam z jaka ekipa gralismy ale zjedlismy ich na mietusie, zreszta juz nie jestesmy na 15miejscu tylko od 3h na 14 :) tylko jeden team z Europy jest przed nami (12 miejsce)
Jak by co ustal Assim godzine jakawam pasuje i kiedy ja nadam temat lidrowi, ale ogolnie zawsze jest z 7-10 playerow z xBMCx online.

Postprzez Oliush » 08 gru 2006, 21:33

tak bardzo chcesz nas pogromic ;p?

Postprzez cyklopPL » 08 gru 2006, 22:29

goldi69 napisał(a):
cyklopPL napisał(a):Z tego co pamietam to tylko goldi gral naprwade rewelacyjnie, reszte z was bilismy jak chcielismy :twisted: To tylko dzieki niemu wygraliscie.......


ooooooo :oops:

z mi sie milo zrobilo ;)

a tak na powanie to faktycznie dobrze mi sie z Wami gralo choc caly nasz TEAM gral dobrze, zreszta grajac przeciw PP czuje dodatkowa mobilizacje

Dzis wkoncu pozwolili mi zagrac w meczu klanowym (wczoraj na 10 prob caly czas kick'i dostawalem, w klanie jest prawie 30 osob i ciezko sie zalapac na gre szczegolnie nowemu)
Co ciekawe xBMCx istnieje od 2 miesiecy ale gra ok 20 meczy dziennie.
Po kilku partyjkach treningowych (wewnatrzklanowych) udalo mi sie przekonac lidera zeby dal mi zagrac, i tak w pierwszym swoim meczu nas 7vs8 z drugiego klanu na Backstab (dwumecz), obie partie wygrane:

1. Goldi69 PL 78pkt
2. ktos od nas 69pkt

ogolnie dostalem gratulacje od wszystkich co grali za dobry start i wkoncu Frendli reqesty mi powysylali ;)

nigdy nie gralem tak nakrecony, a to co mi wychodzilo to juz przesada (musze nagrywarke podpiac wkoncu)

Assim pytal jak w klanie czy dobrzy sa i jak graja:
Kilku jest naprawde niezlych choc wsumie myslalem ze lepszego aima beda mieli, ogolnie to dobre zgranie + taktyka.
Tu Lider gry non stop rozdziela na bierzaco co kto ma robic.
Caly czas wiesz co sie gdzie dzieje: goldi uwazaj 3 typa idzie do Ciebie od dwojki
Czy nawet przed GPS'em, na glos sniper odlicza, GPS, 3, 2, 1 <ping>
Nawet nie pamietam z jaka ekipa gralismy ale zjedlismy ich na mietusie, zreszta juz nie jestesmy na 15miejscu tylko od 3h na 14 :) tylko jeden team z Europy jest przed nami (12 miejsce)
Jak by co ustal Assim godzine jakawam pasuje i kiedy ja nadam temat lidrowi, ale ogolnie zawsze jest z 7-10 playerow z xBMCx online.


Gratulacje, widze, ze sie dobrze czujesz w nowym klanie i pniesz sie w górę w rankingu klanowiczow, oby tak dalej a staniesz sie co-leaderem :mrgreen:

Postprzez goldi69 » 09 gru 2006, 19:02

dzis DaX'a zarazilem BF2, wiec moze niedlugo nowy rekrut bedzie, zla wiadomosc to ze na duzym TV juz mi tak dobrze nie idzie :mad: jednak na 14" sie lepiej wsio ogarnia, a niedlugo koncze remont i boje sie za\e jak na plasme 42" sie przesiade to moge sie nie polapac co sie na ekranie dzieje

Postprzez Oliush » 12 gru 2006, 20:38

czy mysmy kiedys grali mecz minimum 10 vs 10 ?

Postprzez goldi69 » 17 gru 2006, 15:21

Dobre wiesci, raz ze mam juz zdrapke na 3miechy live'a, wiec z xBMCx bede gral na nowym koncie a z wami na starym
druga dobra wiadomosc to ze zarazilem kilka osob BF2 na ostatnim lanie w Halo, i na bank za kilka dni dolaczy do nas Soul (znacie go zapewne z forum psx'a lb sceny bijatyk a potem Halo) i ma takze zrobic drugie podejscie do gry Juan (JuanMag jedyny polak ktory wygral z Filem4 w Halo 1vs1) wiec niedlugo 4 (obok maidena i mnie) ex graczy Halo bedzie w klanie, moze wtedy uda sie cs wiecej pograc klanowek

Postprzez ASSIM » 18 gru 2006, 00:35

to dobrze, bo ciężko jak na razie zebrać większą ekipe na "duży" mecz, spodziu jakoś ostatnio nie gra z nami, maiden też, polishmafia ma jeszcze jakieś problemy ze swoją konsolą, daniotheserek tak samo, ci nowi co ostatnio się dołączyli jeszcze nie grali z nami

więc każdy dodatkowy gracz się przyda, tak żeby bez problemu ustawiać mecze 8vs8 i więcej ;)
Ostatnio edytowano 18 gru 2006, 00:41 przez ASSIM, łącznie edytowano 1 raz

Postprzez ASSIM » 13 lut 2007, 19:08

w weekend napisze wiadomości do paru osób z pytaniem czy jeszcze grają w BFa(daniotheserek/wildfire/qlaPan/KOBZA/wojttek,celek), bo niby są w klanie, ale albo wcale, albo bardzo rzadko z nami grają, także po weekendzie lista osób grających w klanie może się nieco zmienić (skrócić/zmniejszyć)
Ostatnio edytowano 13 lut 2007, 19:11 przez ASSIM, łącznie edytowano 1 raz

Postprzez spodziu » 15 lut 2007, 21:46

Spodziu teraz w miare mozliwosi bedzie gral weekendowe klanowki !! !! tak jak juz asmimowi mowilem spore problemy z netem po przeprowadzce. Bardzo fajnie ze mamy tylu klanowiczu moze kiedys uda nam sie zagrac fajna klanowke :) mam nadzieje. Acha Asim mam kolzezke tutaj u siebie on za tydzien wraca do RPA gra w battlefielda... Moj dobry kolega chcialby tez dolaczyc do klanu czy to nikomu by nie przeszkadzalo i takie tam ?? Odpisz mi na xboxlive. Jego login to keRRieXXX. pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje ze sie jak najszybciej spotakmy na serwercha...

[ Dodano: 15-02-2007, 21:48 ]
OK treningi powoli do formy wracam :)

Postprzez ASSIM » 16 lut 2007, 07:56

jak tylko odpale BFa to wyśle mu invinite to c;lan, tak w ogóle to fajnie że znowu zaczołeś grać :grin:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nice Killers

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron